PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak zgody na odejscie z firmy w ramach restrukturyzacji. › Re: Brak zgody na odejscie z firmy w ramach restrukturyzacji.
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Brak zgody na odejscie z firmy w ramach restrukturyzacji.
    Date: Thu, 20 Jan 2005 09:57:44 +0100

    From: [krzysztofsf] - 2005-01-20 09:50:

    > Jesli bedazamiennie mogli uratowac "kowalskiego" wiedzac, ze ty
    > akceptujesz wypowiedzenie, moze sie udac.

    W to raczej wątpię.
    Restrukturyzacja zatrudnienia to nie zwolnienie 50 osób, które się będą
    wymieniać. To zwolnienie 50 konkretnych osób zajmujących konkretne
    stanowiska. Inaczej cała operacja pozbawiona jest sensu w dłuższym
    wymiarze czasowym. Taka podmianka byłaby możliwa w momencie, gdyby osoba
    "uratowana" przeszła na stanowisko GrześkaR ale On pisze że Jego
    obowiązki mieliby przejąć pozostali pracownicy Jego działu.

    Ja tu widzę tylko porozumienie stron z końcem lutego. GrzesiekR chce
    odejść z firmy bo znalazł inną pracę i chce jeszcze żeby mu za to
    zapłacić. Odprawa ma służyć jako rekompensata za utracone zarobki dla
    pracownika, który nic nie zawinił. Grzesiek ich nie traci tylko ich nie
    chce. To jest różnica, przynajmniej dla mnie.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::