PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-21 14:12:08
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:

    > No więc powtórzę to, co mówiłem jakiś czas temu:
    >
    > Jakby mi ktoś podesłał same PDF i nie chciał podesłać wersji DOC, to bym
    > go po prostu olał.

    Jakby jakaś firma nieszanując mojego czasu kazała mi przesłać dokument w
    docu to bym ją olał.

    > ps. Wyjaśnij mi, skąd bierze się u Ciebie taka motywacja do utrudniania
    > życia rekruterowi?

    A u mnie jest motywacja do ułatwiania życia sobie. A ponieważ nie używam
    narzędzi typu word w zasadzie wogóle to zakup i trzymanie takiego
    programu, bo jakiś rekruter ma takie widzimisię jest śmieszne.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl