PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobotna młodzież › Re: Bezrobotna młodzież
  • Data: 2002-01-21 15:11:15
    Temat: Re: Bezrobotna młodzież
    Od: "cloud" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > rozmachem kopnieto w tylek. Panstwo ma konstytucyjnie zapisany obowiazek
    > dbania o kazdego obywatela. W przeciwienstwie do mlodszych ludzi, taki
    > czlowiek nie przeistoczy sie zawodowo.

    w konstytucji brakuje tylko obowiazku podcierania d... przez panstwo swoim
    obywatelom oraz odsniezania ich posesji...
    Konstytucja nie powinna byc zbiorem fikcyjnych obowiazkow panstwa.

    > Nawet nie moze podjac dodatkowej pracy abypoprawic swoj dochod w wyniku
    czego traci prawa do emerytury, na ktora
    > sobie zapracowal. EOT.

    Pewien pan zza zachodniej granicy dziesiat lat temu stwierdzil za gospodarka
    to nie krowa pasaca sie na niebianskich lakach co by ja mozna pozniej na
    ziemi bylo doic bez umiaru.
    Nasza polska krowka sianka juz za bardzo nie dostaje, cos jest wychudzona,
    buczec muuu juz nie ma sily a doi ja armia "socjalistow" co to uwazaja ze
    rola panstwa polega na zdzieraniu z tych co akurat cos pracuja i zarabiaja i
    przelewaniu tych pieniazkow do kieszeni innych (sobie tez w koncu mozna cos
    dziabnac po drodze...)
    Niemcy bawia sie teraz w "socjalna gospodarke rynkowa" jak to sobie sami
    nazwali ale prosze nie zapominac ze zap.... na to kilkadziesiat lat w
    twardym kapitalizmie. My zaczelismy wydawac nim zaczelismy zarabiac. Panstwo
    zamiast sie rozwijac dlawi jakakolwiek inicjatywe.
    A co do emerytow, rencistow (cos dziwnie wysoki ich odsetek mamy - chyba
    jestesmy bardzo chorowitym narodem), gornikow, hutnikow, rolnikow itd, itp,
    beda dostawac swoje pieniazki tak dluga jak dlugo ktos w tym kraju bedzie
    placil podatki. A aktualny system poza szara strefa nie generuje niczego.

    Pzdr