PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobotna młodzież › Re: Bezrobotna młodzież
  • Data: 2002-01-21 21:09:11
    Temat: Re: Bezrobotna młodzież
    Od: "Pawelek" <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Użytkownik "cloud" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a2hb29$q6t$1@news.tpi.pl...
    > w konstytucji brakuje tylko obowiazku podcierania d... przez panstwo swoim
    > obywatelom oraz odsniezania ich posesji...
    > Konstytucja nie powinna byc zbiorem fikcyjnych obowiazkow panstwa.

    A tak na marginesie. kto tobie podcieral tylek?

    > Nasza polska krowka sianka juz za bardzo nie dostaje, cos jest wychudzona,
    > buczec muuu juz nie ma sily a doi ja armia "socjalistow" co to uwazaja ze
    > rola panstwa polega na zdzieraniu z tych co akurat cos pracuja i zarabiaja
    > przelewaniu tych pieniazkow do kieszeni innych (sobie tez w koncu mozna
    cos
    > dziabnac po drodze...)

    Przypominam definicje panstwa: Panstwo to jest aparat przymusu (tak mnie
    przynajmniej
    uczono na prawoznawstwie).

    > Niemcy bawia sie teraz w "socjalna gospodarke rynkowa" jak to sobie sami
    > nazwali ale prosze nie zapominac ze zap.... na to kilkadziesiat lat w
    > twardym kapitalizmie. My zaczelismy wydawac nim zaczelismy zarabiac.
    Panstwo
    > zamiast sie rozwijac dlawi jakakolwiek inicjatywe.

    W takim tempie, sam znajdziesz sie za te ilestam dziedzat lat w podobnej
    sytuacji
    Roznica bedzie polegala na tym, ze podobno oszczedzasz obecnie na swoja
    emeryture. Nie daj Boze stracic pracy gdzies po drodze. Wizja swietlanej
    przyszlosci
    prysnie jak banka. Naturalnie nie zycze nikomu utraty (najgorszemu
    nieprzyjacielowi tez)
    pracy ale jest to ostatecznie gospodarka, twarda nawiasem, rynkowa.
    Ciekaw jestem, jak wtedy bedziesz spiewal. Chyba cieniutko.
    Poza wszelkimi nieprawidlosciami w zarzadzaniu budzetem oraz innymi
    niedociagniec
    jako przyszli obywatele Europy, powinnismy szanowac starszych ludzi. Jest to
    jeden
    z czynnikow za pomoca ktorych beda postrzegac nas unijni partnerzy.
    Mysle, ze nie zaakceptuja praw dzungli.

    > A co do emerytow, rencistow (cos dziwnie wysoki ich odsetek mamy - chyba
    > jestesmy bardzo chorowitym narodem), gornikow, hutnikow, rolnikow itd,
    itp,

    Naturalnie, srednia zawalow w ostatnich latach wzrosla bardzo. Jedna
    z przyczyn jest ciagla pogon za pieniadzem i stres z tego wynikajacy.
    Musze cie pocieszyc, ze nawet statystycznie jako 30 latek mam duze
    szanse na zawal.

    Nie chce w zadnym stopniu ciebie ganic. Kazdy ma prawo wyglaszac
    swoje opinie. Jak kazde przedsiewziecie, wykladnikiem jego sukcesu
    jest umiejetnosc sluchania innych i liczenia sie z ich zdaniem i
    mozliwosciami.
    Jedna z najlepszych reklam wspolczesnych glosi:
    "Spieszmy sie kochac bliznich, tak szybko odchodza"
    Pozostawiam te sentencje pod twoja i innych rozwage.

    Pozdrawiam
    Pawelek