PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja... › Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-21 20:27:14
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > chyba tylko rządy czubów optujących za Korwinem.

    a dlaczego twierdzisz ze ludzie glosujacy na korwina to czuby ? Glosuje w
    kazdych wyborach na Korwina i jego UPR i twierdze ze to najmadrzejszy
    polityk pod sloncem i najlepszym dla naszego kraju co sie moze wydarzyc to
    wlasnie dojscie do wladzy Korwina. Ciekaw jestem kogo ty popierasz ? -
    komunistow z SLD i SDPL co rzadzili teraz i rozpieprzyli wszystko co sie
    dalo czy spadkowiczow z UW i AWS-u. A moze oszolomow Leppera i Romka
    Giertycha ?

    oj dokladnie - a moze to by wlasnie sie Polsce przydalo, zeby Lepper doszedl
    do wladzy i zaczal za darmo kazedmu dawac 800 zl zasilku ? Moze wlasnie
    wtedy wzrosly by place - no bo przeciez wtedy zeby zatrudnic sprzataczke
    trzeba bylo by jej zaplacic znacznie wiecej jak teraz ?