PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie w polsce - wielka fikcja...Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
  • Data: 2005-09-21 10:10:52
    Temat: Re: Bezrobocie w polsce - wielka fikcja...
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    >W imieniu czubów optujących za Korwin-Mikkem uprzejmie proszę nie stawiać
    >pajacyków z czerwonego PO ( http://www.czerwonePO.z.pl ) w jednym rzędzie
    >z nami.

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe, ale obnoszac sie z byciem "w jednym
    rzedzie" z PJKM robisz czarny PR tej partii. No bo do roli zwolennikow partii
    z tak liberalnym programem gospodarczym bardziej pasuja swiadomi swej

    artosci "ludzie czynu" - np. zaradni biznesmeni. (Kira - jako przyklad z tej

    grupy.)
    Leniwiec, ktory najpierw bimbal sie w takim (post)sowieckim kolosie jak tepsa,
    i ktorego glownym zajeciem w chwili obecnej zdaje sie byc pisanie na niusy i
    przejadanie rekompensacji z tepsy nie jest najlepsza maskotka partii
    liberalnej.

    A.
    PS. Och, ja wiem, ze to zlosliwosc....
    archiwum i przeszukiwanie newsów