PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie??Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    From: "Sławek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Date: Thu, 14 Aug 2003 09:31:10 +0200

    Wiem, że sytuacja wielu rodzin jest
    > nieciekawa, ale właśnie sytuacja opisana we wczorajszym poście (magazyn -
    > praca skąd inąd bardzo lekka jak na magzyn) świadczy, ze ludzie w
    > Warszawie - bo o niej mowa - najwyraźniej mają bardzo silne wsparcie
    > socjalne.
    świadczy??? Opierasz się na swoich młodzieńczych przemyśleniach, a nie na
    faktach. Dowody proszę...

    > Jeżeli odebrałes mojego posta jako jakiś "atak" - to najwyraźniej cierpisz
    > na jakies kompleksy. Ja chciałem, aby ktoś mi wytłumaczył "skoro jest tak
    > źle, dlaczego jest tak dobrze". A mowa była o Warszawie, w której
    mieszkam.

    > Piotr

    Głównym moim kompleksem jest to, że byłem ciekaw co tym razem wymyśliłeś
    geniuszu od spraw socjalno-ekonomicznych. Popyt kształtuje podaż, co za
    odkrycie!! Jednak nadal nie rozumiem, jaki ma wpływ wystawne zycie
    turystyczne części społeczeństawa na 20% bezrobocie w CAŁEJ POLSCE. Spójż na
    mapę, Poska to nie tylko Warszawa.