PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie?? › Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
  • Data: 2003-08-13 18:55:32
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-08-13 20:49:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Sławek* skreślił te oto słowa:

    > PGR-ów,
    > nie

    > Upraszczasz wszystko...Czy mobilność pomoże w spaniu, jedzeniu i zachowaniu
    > higieny?

    Wybacz, jesli sie mieszka gdzies gdzie nie ma *zadnych* perspektyw na
    zdobycie pracy to siedzenie w tym miejscu jest zwyczajną głupotą.
    I o ile moge zrozumiec, ze starsi ludzie nie maja po co przeprowadzac sie
    gdzie indziej, to młodzi ludzie, ktorych nic nie trzyma w miejscu, ktorzy
    jeszcze nie pobudowali tam domow, nie maja rodziny powinni sie spakowac i
    szukac pracy gdzie indziej.
    Nikt za nich nie znajdzie tej pracy... no ale zamiast wykazac sie
    mobilnoscia lepiej siedzic na PGRze i biadolic i uzalac sie nad swoim
    losem... Prosze bardzo, ale w takim przypadku ja takich ludzi mam gdzies,
    bo nie przepadam za utrzymyaniem drmozjadów ze swoich podatkow. Własciwie
    lepiej dla wszystkich by było by natura szybko usuneła takie jednostki.
    Taka naturalna selekcja.

    Wiesz, zrozumiałe jest, ze moze sie komus nie udac w nowym miejscu -
    gwarancji nie ma, ale nie zasługuja nawe na dobre słowo osoby,ktore siedza,
    pija i narzekają. Oni maja gdzies swoj los - to tymbardziej ja mam ich los
    gdzies.

    > Egoistyczne podejście do tematu nic nie wniesie do naszej dyskusji
    > o sytuacji w kraju.

    A gdzie zobaczyles egoistyczne podejscie?
    To jest racjonalne podejscie do tematu.

    > Gdyby ich rodzice byli komunistami, a nie rolnikami byli
    > by teraz ustawieni.Ukradli by co się da w 89-90 i by się nie martwili.

    Ojoj, a moi rodzice nie byli komunistami, nic nie ukradli, a sa teraz
    *ustawieni*, a i ja nie narzekam.
    Cosik klapki oczy komus tu przysłoniły.

    > Dobrze im tak, tak?

    Rodziny nikt nie wybiera, jednak kazdy ma wpływ na to jak jego zycie bedzie
    wygladac.
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102