PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie. Bezrobocie??Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
  • Data: 2003-08-13 20:11:01
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-08-13 21:53:01 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *phet* skreślił te oto słowa:

    > Hmm minimalnie przesadzasz. Niby się z Tobą zgadzam ale niektóre
    > stwierdzenia są lekko mówiąc karkołomne. Jak sobie wyobrażasz podróż młodego
    > człowieka z terenów poPGRowskich do dużego miasta w poszukiwaniu pracy?

    Tak, ze rusza tyłek ze swojej wsi i jezdzi do swojego miasta powiatowego...
    W wielu miastach z tego co wiem, co takei miejsca gdzie rano pojawiaja sie
    bezrobotni, a potem podjezdzaja np budowlancy, i biora chetnych dopracy -
    na tydzien, dwa.
    Praca jest oczywisciena czarno, ale to jedyna metoda by zdobyc na poczatek
    troche gotówki.
    Nie jest to moj swiat, i nie znam zapewne wszystkich mozliwych rozwiazan,
    ale nei jesttak, ze sposobow nie ma wogole, ilepiej siedziec i nic nie
    robic :/

    > Na to to nie wiem co powiedzieć. Naprawdę. Uwierz że nawet wśród jak ty to
    > nazywasz darmozjadów znajdzie się wiele wartościowych jednostek. Czasem
    > wystarczy podać takiemu komuś dłoń by pokazał na jak wiele go stać. Ale być
    > może właśnie przez takich ludzi jak ty dla których wszystko jest czarno
    > białe i proste tak wielu z nich nigdy nie odkryjemy...

    Nigdy nie odkryjemy wszystkich wartosciowych jednostek.
    Idealistką juz nie jestem...

    Zreszta... na innej grupie swego czasu ktos narzekał, ze kupił jakis dom na
    wsi, i tzreba go odrementowac. Wies typowo PGrowska, tabuny bezrobotnych.
    Chciał dac zarobic tamtejszym, bo wiadomo taniej wyjdzie wziaz kogos na
    miejscu niz dojezdzajacego, i w dodatku ułatwi sobei kontakty na przyszlosc
    z tubylcami.
    Jak sądzisz znalazł tam chetnych? Nie... sciagał robotnikow z miasta.

    > I uwierz że bywają w życiu sytuacje że wydaje się że nic już nie jesteś w
    > stanie zrobić że nie ważne jak bardzo się starasz to i tak pozostaniesz tam
    > gdzie jesteś. I wtedy właśnie patrz wyżej (pomocna dłoń te klimaty )

    Pewnei, ze tak.
    Ja jedynei mowie o sytuacjach fdzie odkad mlody czlowiek skonczy
    podstawowke czy zawodowke siedzi i narzeka, i pije, i włąsciwie to mu sie
    nie oplaca zaczac cos robic.

    > Hmm moi rodzice nie są ustawieni... Pozostaje starać się o ustawienie siebie
    >:)

    Powodzenia :)
    I niekoniecznie w Polsce - to tez jest rozwiazanie, jesli ktos jest na tyle
    mobilny :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102