PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezczelność headhunterów › Re: Bezczelność headhunterów
    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezczelność headhunterów
    Date: Sat, 13 Dec 2008 11:00:02 +0100

    Liwiusz wrote:
    > Podczas rozmowy w pół minuty można wysondować, czy strony są w ogóle
    > zainteresowane zawarciem transakcji. Tak zwane "wysyłanie ofert na
    > mail" to ulubiona odpowiedź klientów, którzy boją się wprost
    > powiedzieć, że nie są zainteresowani. Stąd w wielu branżach po takiej
    > rozmowie nie dostaniesz oferty mailem, albo dostaniesz coś ogólnego
    > na odczepnego.

    Ja swoj telefon trzymam przez 90% dnia na milczy. Kazdy kto ma do mnie
    interes ma dwa wyjscia: poczta glosowa (oddzwonie) albo email. Dzieki
    temu sam ustalam porzadek dnia i nikt mi nie przeszkadza w najmniej
    odpowiednim momencie. Email ma ta zalete, ze odbieram go i analizuje w
    wolnej chwili, a nie jestem przyciskany przez zdyszanego sprzedawce bo
    super-hiper-duper-oferta-specjalnie-dla-mnie za 5 minut traci waznosc.
    Sprzedawcom sie to nie podoba, ale maja dwa wyjscia: wyslac mi
    opis/specyfikacje + cene mailem (jest szansa ze kupie), albo nie wyslac
    - wtedy na pewo nie kupie. Zwlaszcza ubezpieczenia bez znajomosci OWU.

    W sprawie pracy - jak mi ktos rzuci przez telefon nazwa Hans sp. z o.o.
    - to skad ja mam wiedziec czy chce tam robic? Niech przysla mailem opis
    firmy, stanowiska itd plus wyjasnienie dlaczego wierza, ze bedzie mi tam
    lepiej :). Ja sobie przeszkam KRS, www firmy, liste klientow i
    referencje jesli sa i pomysle czy mi sie podoba. A dzwoic po to zeby
    zapytac czy jestem zainteresownay zmiana pracy nie ma sensu. Ka

    Wieslaw