PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezczelność headhunterów › Re: Bezczelność headhunterów
  • Data: 2008-12-13 11:22:32
    Temat: Re: Bezczelność headhunterów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jQ pisze:

    > Wydaje mi się jednak, że w momencie otrzymania telefonicznie informacji, że
    > headhunter ma dla mnie ofertę, prośba, by przysłał jej zarys na e-mail, a
    > oddzwonię w DOGODNYM DLA MNIE momencie, jest jak najbardziej na miejscu.
    > Jakoś wolę rozmawiać w bardziej komfortowych warunkach (czyt. np u siebie w
    > domu), niż stojąc w korku, jadąc tramwajem czy będąc w pracy.

    I wtedy trzeba tak powiedzieć. Nawiązywanie pierwszego kontaktu
    mailem jest bardzo mało skuteczne. Pomijając już fakt, że na odpowiedź
    czeka się długo, to niewiadomo co myśleć o braku odpowiedzi: brak
    zainteresowania, czy może mail nie dotarł (wpadł do spamu)? itp. itd.
    Dlatego najpierw się dzwoni. Potem można się umówić na inny, dogodny
    kontakt. Nie ma co się obrażać, że headhunter zadzwonił do pracy,
    widocznie tylko taki numer udało mu się zdobyć. Zapewniam, że gdyby miał
    komórkę potencjalnego pracownika, skorzystałby.

    --
    Liwiusz