PracaGrupypl.praca.dyskusjeBajka o mgr. farmacjiRe: Bajka o mgr. farmacji
  • Data: 2005-09-29 07:21:51
    Temat: Re: Bajka o mgr. farmacji
    Od: "mhl999 " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ziomko <z...@v...pl> napisał(a):

    > .....ma umowę o pracę z wynagrodzeniem miesięcznym 3700 zł brutto (czyli
    > netto ok. 2475 zł), ale to jakby stawka za 1 etat. Resztę, za 0,5 etatu,
    > otrzymuje "pod stołem" i jest to 0,5 pensji za 1 etat, czyli 1200 zł.
    > Póki co nie został oszukany i kwotę "na lewo" otrzymuje co miesiąc,
    > zgodnie ze słownym uzgodnieniem z "władzami".

    - bajka czy rzeczywistosc? skoro tyle pan magister dostaje to rzeczywistosc
    - powszechnosc procederu? jedyne co moge powiedziec to iz zdarza sie,
    skali zajwiska nie znam
    - wysokosc kwoty? nie znam stawek w farmacji, ale zle to wyglada jesli
    chodzi o ogolny poziom, a na srednie miasto to nawet b.dobrze
    - wykorzystywanie? prace po 12 godzin mozna wytrzymac o ile ma sie chwile
    dla siebie (np. przerwa obiadowa:)) przydala by sie tez co drugi tydzien
    wolna sobota
    - robiony w balona? nie, skoro druga strona dotrzymuje umowy.

    poruszylas watek zarabiania pod stolem, moje zdanie: nie ma w tym nic zlego
    pracodawca tez czlowiek chce zarobic

    brakuje ci pewnie wolnego czasu, nic tylko praca-spanie-praca-spanie-...?
    no coz, zdarza sie:) mysle, ze mozesz wypracowac pare godzin dodatkowo
    dla siebie.