PracaGrupypl.praca.dyskusjeAudyt czy warto ??Re: Audyt czy warto ??
  • Data: 2003-06-02 14:12:10
    Temat: Re: Audyt czy warto ??
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Z tego co mowil nam wykladowca na uczelni kurs taki jest nie bardzo
    > oplacalny, poniewaz malo ludzi podobno zleca audyty. Poza tym cena wykonania
    > takiego audytu nie jest zbyt wygorowana i musi uplynac sporo czasu zanim
    > taki kurs sie zwroci. Nie mam zamiaru zniechecac ale lepiej sprawe
    > przemyslec. Podobno konkurencja jest tez dosc duza.

    Ha Ha Ha :-))) Pewnie sam jest audytorem i nie chce sobie robic konkurencji!
    Nie chce mi sie wierzyc ze malo firm zleca audyty. Nie teraz kiedy wreszcie
    cerfyfikaty jakosci zaczely cos znaczyc na rynku.

    Z tego co widzialem w firmach w ktorych pracowalem to audytor to piekna posada.
    Problem tylko moze byc w wymaganym doswiadczeniu.

    Ja bym postawil na drozszy kurs z wpisem.

    Pozdrawiam.
    Tomek.