PracaGrupypl.praca.dyskusjeAngielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...Re: Angielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...
  • Data: 2004-01-27 21:48:08
    Temat: Re: Angielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@b...net>; <EfrRb.19295$tQ6.1074051@wards.force9.net> :

    > btw, A od pierwszego maja duzo kursow, rowniez jezykowych w Wlk Brytanii (i
    > zapewne Irlandii) bedzie dla Polakow za darmo.

    A co to znaczy "za darmo", tzn. jak rozumiem nauka będzie "za darmo", a
    nie np. kwaterunek?

    Kto będzie to załatwiał [pośredniczył] - jakaś instytucja państwowa z
    Polski, czy firmy prywatne?

    Kto ma szansę się załapać - nie do pracy, ale na sam kurs [przykładowo -
    czy nabór będzie ograniczony do studentów]

    Tak się pytam, bo studentem już dawno przestałem być, jakiś specjalnych
    predyspozycji zawodowych nie mam, ale mam wolny czas jako bezrobotny, to
    się mogę wreszcie nauczyć angielskiego - w Polsce nauka mi jakoś nie
    idzie. ;)

    Flyer

    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)