PracaGrupypl.praca.dyskusjeAngielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...Re: Angielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...
  • Data: 2004-01-28 09:36:36
    Temat: Re: Angielski w Dublinie dla każdego - jeszcze tylko 6 dni...
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    GreG; <tpDRb.463$rb.51614@news.indigo.ie> :

    > "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Nie rozumiem...
    > Jak wiesz kazde dofinansowanie z UE ma uzasadnienie, i poparte byc
    > musi wkladem wlasnym dofinansowywanej instytucji (projektu).

    Po pierwsze - to by podpadało pod politykę społeczną, albo
    oświatowo-kulturalną.
    po drugie - wystarczy, że zostanie postawiony warunek - wszystko
    załatwia jedna firma pośrednicząca - kursy, przejazd i kwaterunek, i
    szkolący się musi udowodnić pokrycie kosztów przejazdu i kwaterunku - i
    już wszystko jest zgodne z Twoją logiką [pokrycie części kosztów
    projektu]. Dlatego nie interesuje mnie zdanie, pt. "nic nigdy nie jest
    za darmo", tylko dokładne regulacje unijne - są, albo ich nie ma - jak
    są, to zawierają jakąś treść. Nie wiesz - napisz "prawdopodobnie". ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)