PracaGrupypl.praca.dyskusjeAneks do umowu o prace - wolno im ?Re: Aneks do umowu o prace - wolno im ?
    From: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aneks do umowu o prace - wolno im ?
    Date: Sun, 4 Dec 2005 09:03:19 +0100

    > oczywiscie sie z toba zgodze: _maja_prawo_ przedstawic do podpisu.
    > pewnie inaczej by to wygladalo, gdybo to bylo zawarte w umowie, a nie w
    > aneksie przedsatwionym do podpisu po jakims czasie ods zawarcia umowy

    Moze sie nieprecyzyjnie wyraziłem. Mają prawo uwarunkować podpisaniem takiej
    umowy wysłanie pracownika na szkolenia PRZED SZKOLENIEM.
    Jeśli pracodawca przedstawia do podpisu aneks po szkoleniu czy pakiecie
    szkoleń, to już zależy wyłącznie od dobrej woli pracownika czy to podpisze
    oraz oczywiście od tego jakich "argumentów' użyje w tym czasie pracodawca...
    --
    Jackare