PracaGrupypl.praca.dyskusjeAmplico LifeRe: Amplico Life
    From: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Amplico Life
    Date: Wed, 17 Dec 2003 17:27:41 +0100

    Użytkownik "-->exit<--" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:brpkie$1gm9$1@news2.ipartners.pl...
    > zostalem zaproszony na rozmowe na stanowisko Kieronika Sprzedazy czy tez
    > Kierownika Placowki i mam pytanie czy warto sobie zaprzatac ta firma
    glowe??
    > Jakie zarobki?dodatkowe swiadczenia,samochod sluzbowy??
    > Czy ktos wie??

    Cóż.
    Stanowisko Kierownika / Managera oznacza, że firma oferuje ci możliwość
    sprzedaży jej produktów o ile stworzysz sobie grupę ludzi, którzy będa to
    robić. Czasem musisz sobie jeszcze sam lokal zapewnić. Wszystko płacisz sam
    lub (ostatnio testowany system) dostajesz przy paskarskim "porozumieniu".
    Przy obiecywanych przez firmę dochodach sprawa wygląda fenomenalnie, ale
    praktyka..
    Pójdziesz, sam ocenisz...
    Pamiętaj tylko, że firmy ubezpieczeniowe to mistrzowie manipulacji..
    Aaa.. Samochód..
    Tak, firma oczywiście nie zabrania ci go sobie kupić..

    Pzdr
    Brodek

    PS:
    Po rozmowie wrzuć własne wrażenia na listę please...

    --
    O ubezpieczeniach:
    http://hydepark.ryzyko.pl/