PracaGrupypl.praca.dyskusjeAmplico LifeRe: Amplico Life
  • Data: 2004-01-14 18:16:55
    Temat: Re: Amplico Life
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Brodek tymi oto słowami opowiedział/a ...swój sen:
    > Pzdr
    > Brodek
    >
    > PS:
    > Po rozmowie wrzuć własne wrażenia na listę please...

    jednym slowem totalne zenua..........0 pojecia o prowadzeniu rozmowy
    kwalifikacyjnej.Pytania zadawane bez sensu i przemyslenia, tatalna
    amatorszczyzna......
    Np czy ma Pan jakies narzadzia pracy...ja na to ,ze wszystkie....a samochod
    sluzbowy Pan ma?? mam...a jakim samochodem Pan jezdzi>>>
    itp,itd.....babeczka ok 40-45 lat podobno Pani Dyrektor,nie bylo po
    niej widac,ze mozna w tej firmie zarobic jakas konkretna kase...
    Jednym slowem jak na takich stanowiskach pracuja takie osoby to gratulecje
    doboru pracownikow...........

    pozdrawiam
    exit
    PS.zadzwonili i powiedzieli,ze nie moga mi zaproponowac
    pracy.......strasznie sie zalamalem:-))