PracaGrupypl.praca.szukanaAmbitna 26-tkaRe: Ambitna 26-tka
  • Data: 2002-09-04 12:46:33
    Temat: Re: Ambitna 26-tka
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > może
    > przetrwania
    >
    > Sądząc po wachlarzu Twoich możliwości pewnie już kilka istnień zostało
    > zasymilowanych ;-)

    Niestety ten wachlarz powstał na drodze żmunych zmagań z różnego rodzaju
    okolicznościami i przeciwnościami i bynajmniej to nie one najbardziej
    ucierpiały w tych potyczkach. IAE udaje mi sie dotychczas zachowywać
    indywidualność cokolwiek to oznacza, chociaz czasami bywa daleko od tzw. "bycia
    sobą" (cokolwiek to oznacza), w końcu należy byc elastycznym do pewnych granic
    oczywiście, rylko gdzie one leżą oto jest pytanie???
    I co na to szanowny kolektyw?????

    > Jeśli jesteś choć trochę podobna do Jeri Ryan to jest on ZUPEŁNIE bezcelowy
    > :-))

    :-O, IG to chyba kwestia indywidualnej wrażliwości osobnika, nie mam wprawdzie
    danych jak ona wygląda w przypadku współczesnych wersji H. Kim'a, ale
    dotychczasowe doświadczenia wyraźnie pozwalają wnioskować, że ten gatunek albo
    jeszcze się nie wykształcił, albo jest w fazie czasowej reemisji (zapewne, że
    względu na obecny dobór naturalny, który jest przeciw).

    Pozdrawiam
    KateS