PracaGrupypl.praca.szukanaAmbitna 26-tkaRe: Ambitna 26-tka
  • Data: 2002-09-05 21:01:01
    Temat: Re: Ambitna 26-tka
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jednoosobowy kolektyw musiał się dłuższą chwilę wczytywać, bo zakres Twojej
    > wypowiedzi mnie poraził ;-).
    > Teraz już mam pewność, że jesteś tym, za kogo się podajesz :-)).
    > No cóż - temat utrzymania właściwej proporcji pomiędzy zachowaniem
    > indywidualności a zdolnościami dostosowawczymi i konsekwencjami płynącymi z
    > wyboru tejże jest zupełnie NTG, choć na pewno zasługuje na dyskusję.

    Potwierdzam, w mojej opinii to temat na podobieństwo rzeki i prawdziwej
    Amazonki.

    > Szukałem nawet odpowiedniej grupy gdzie można by ten temat rozwinąć, ale nie
    > znalazłem.

    IG na grupę "trekową" nie będzie to dobry temat, głównie ze względu na fakt iż
    tworzący ją szacowny kolektyw, we wstępnej obserwacji (byc może nazbyt
    powierzchownej) wykazuje bardzo słabe oznaki indywidualnego myślenia, w związku
    z czym może być jedynie mało obiektywnną, chociaż bardzo silną (wręcz
    przytłaczjącą) stroną w tego rodzaju dyskusjach.
    Z góry przepraszam wszystkich dotkniętych i urażonych z mojego powodu (także za
    ten off topics, którego się dopuściłam) zapewniając jednocześnie, że było to
    działanie niezamierzone więc wymiar ewentualnej kary powinien być również
    łagodniejszy (tylko bez zawieszenia...proszę).

    > Więc jeśli będziesz się kiedyś bardzo nudzić; lub wręcz
    > przeciwnie...

    Pojęcie nudy, jest dla mnie słowem czysto abstrakcyjnym.

    Mój mail jest w nagłówku.

    Jeżeli to "Qery" to dzięki za zaproszenie, chętnie skorzystam, czekam tylko na
    potwierdzenie.

    >Tutaj jednak ryzykujemy, że - w najlepszym wypadku - poszczują nas psami ;-)

    Poczekajcie więc jeszcze chwilę z puszczaniem psów. Szybka EWAKUACJA ... juz
    mnie nie ma.....(pzdr)