PracaGrupypl.praca.dyskusjeAle sie porobilo › Re: Ale sie porobilo
    From: "Pawelek" <p...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ale sie porobilo
    Date: Sat, 2 Feb 2002 19:47:56 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@a1as03-p6.mch.tli.de

    Witam

    Użytkownik "Kerberos" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:a3fvtl$fu3$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > pamietasz?) kubelek zimnej wody na glowe.
    > To pozwala troche trzezwo pomyslec i zabrac sie w koncu samemu do roboty,
    > niestety nic nie przychodzi samo. Panowie, zycze wam zeby posty Slava,
    > Kingrama, Pawelka, Thomasa i innych zmobilizowaly was tak do poszukiwania
    > pracy w Niemczech (oczywiscie mowie o tych ktorych to interesuje), jak
    mnie
    > zmobilizowaly. A wyzej wymienionym dziekuje jeszcze raz za pomoc (tym
    razem
    > na forum), i oznajmiam ze od marca powieksze grono polskiej sily roboczej
    IT
    > :) w Bawarii
    >
    > Pozdrawiam

    Gratulacje !!!!!!!
    Co prawda Oktoberfest za 9 (???) miesiecy, lecz mozna to _swietowac_
    znacznie wczesniej. Co inni na to ???
    Co prawda rozumiem, ze z jakis przyczyn niektorzy nie moga sie zdecydowac
    podjac takiego wyzwania (z roznych przyczyn), lecz Ci, ktorzy przelamali
    wszelkie przeszkody zasluguja na uznanie. Powodzenia.

    Pozdrawiam
    Pawelek

    PS. Gdzie???