PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgencje doradztwa personalnego w W-wie › Re: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
    From: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Agencje doradztwa personalnego w W-wie
    Date: Sat, 23 Nov 2002 23:37:45 +0100

    > InfoStaff - czasami do nich pisze i efekt jest taki, ze albo sie nie
    > odzywaja, albo automatycznie odsyla maila z ogolnikami: "dziekujemy za
    > zainteresowanie, umiescilismy panskie dane w bazie... blah, blah, blah..."
    > to ma byc profesjonalizm? Lepiej by bylo gdyby nie odpisywali w ogole.

    No tu musze stanac w obronie Infostaffu.
    Nie wiem, moze nie spelniales wymagan, moze na to stanowisko mieli juz
    lepszych w bazie ?
    Widzisz ja do nich napisalem pol roku temu (wlasciwie odpowiedzialem na
    konkretne ogloszenie w jednym z popularnych serwisow i nie patrzylem do kogo
    to idzie).
    Zadzwonila pani, porozmawialismy, no ale okazalo sie, ze troche mi braklo
    umiejetnosci, ok, poinformowali mnie ze jestem w bazie. Po dwoch miesiacach
    znowu zadzwonila pani, ze jest taka i taka oferta czy jestem zainteresowany.
    No i dostalem dobra prace w duzej firmie i jestem zadowolony, jak na obecna
    sytuacje (i to co mi oferowaly inne firmy) to jest naprawde praca marzenie
    (kasa, warunki, charakter - przynajmniej dla mnie, trafilo w moje poprzednie
    doswiadczenia i w to co lubie)

    Prawda jest taka ze mialem tez po prostu duze szczescie, bo pracy szukalem
    od dwoch lat (zaczalem po trzecim roku studiow) i teraz skonczylem studia
    (po ktorych mialem pol roku doswiadczenia) i udalo sie dostac wlasnie ta
    prace (wprawdzie to tylko do kwietnia ale teraz bedzie juz latwiej o
    nastepna)

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl