eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsurdy w koncernachRe: Absurdy w koncernach
  • Data: 2004-02-09 08:08:02
    Temat: Re: Absurdy w koncernach
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Poszukuję informacji i przykładów różnych absurdów pracy w koncernach.

    W jednej z sieci restauracyjnych jest taki przepis, ze pracownicy nie moga
    nic nie robic.
    Wynika z tego taka sytuacja, ze nawet gdy nie ma klientow, pracownicy np
    zamiataja, wycieraja stoly, 10 raz myja ten sam talerz ... :-)

    W innej firmie jest przykazane, ze jak klient dzwoni, to mozna mu podac
    tylko 2 albo 3 numery telefonow, a pozniej musi zadzwonic jeszcze raz.

    W jeszcze innej, tym razem sieci supermarketow, jest tak, ze po odejsciu od
    kasy liste zakupow sprawdza pracownik sklepu i podbija ja w razie zgodnosci
    z tym co mamy w koszyku. Nastepnie ta sama liste podbija kolejny pracownik -
    juz nie sprawdzajac.
    (a to, ze pracownik nr 1 jakby mial dobrze wykonac swoja prace to mysialby
    kilkanascie minut przeszukiwac koszyk, to jest wlasnie absurd)

    W niektorych krajach, calkiem nawet blisko, jest tak, ze jak sie bedziesz
    bronil skutecznie podczas napadu, to cie wsadza, a napastnika nie.

    Inny absurd to to, ze w powyzszym kraju wspiera sie przedsiebiorczosc
    podnoszac podatki.

    W ogole to o tym kraju moznaby wiele napisac :-)

    --
    Michal

    Ps
    nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, jakoby absurdem bylo jedynie podnoszenie
    kosztow czy tez zmniejszanie przychodow. Liczy sie tez wizerunek firmy i
    obsluga klienta.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1