PracaGrupypl.praca.szukanaAPEL - ludzie wprowadzcie jakieś regułyRe: APEL - ludzie wprowadzcie jakieś reguły
  • Data: 2003-06-29 10:34:45
    Temat: Re: APEL - ludzie wprowadzcie jakieś reguły
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze mógłbym sie nauczyć, tylko czy jako pracodawcy to chce mi się?

    potrzebujesz jeszcze paru rzeczy się nauczyć - np netykiety i odpowiadania
    POD cytatem
    no i nie wiem czy po takim wstępie to ktokolwiek chciałby dla ciebie wogóle
    pracować

    też tu zaglądam ostatnio bo szukam pracownika -ale do głowy nie przyszłoby
    mi traktowanie szukających pracę na zasadzie takiej jak ty.