PracaGrupypl.praca.szukana › APEL - ludzie wprowadzcie jakieś reguły

  • 1. Data: 2003-06-28 19:52:53
    Temat: APEL - ludzie wprowadzcie jakieś reguły
    Od: "Andrew" <a...@p...com>

    Witam
    Tu muszą byc jakieś reguły!!!!!!!!!!!!!1
    Któremu pracodawcy bedzie sie chciało szukać potencjalnych pracowników w
    takim gąszczu informacji.
    Mam propozycje
    [miasto] zawód

    Czemu sie tak wymądrzam???
    Szukam pracownika, ale po prostu niechce mi sie przeglądać wszystkich
    ogłoszeń.
    Co wy na to??

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-06-28 20:37:46
    Temat: Re: APEL - ludzie wprowadzcie jakieś reguły
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    naucz się obsługiwać programy pocztowe - większość z nich ma wyszukiwanie i
    możesz sobie znaleźć takiego posta który np w treści ma szukane przez ciebie
    miasto

  • 3. Data: 2003-06-28 22:25:43
    Od: "Andrzej" <r...@p...onet.pl>

    Moze mógłbym sie nauczyć, tylko czy jako pracodawcy to chce mi się?

  • 4. Data: 2003-06-29 08:48:21
    Od: "Jaytee" <j...@j...net>

    "Andrzej" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Moze mógłbym sie nauczyć, tylko czy jako pracodawcy to chce mi się?

    Albo szukasz tego pracownika albo nie.
    Pozatym gratuluje podejscia Wielki Panie Pracodawco.

    A tak na marginesie to rzeczywiscie by sie przydalo jakos usystematyzowac
    tresc ogloszen, ale bez moderowania grupy to raczej nie wejdzie w zycie.

    Pozdrawiam!

    Jaytee

  • 5. Data: 2003-06-29 10:34:45
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    > Moze mógłbym sie nauczyć, tylko czy jako pracodawcy to chce mi się?

    potrzebujesz jeszcze paru rzeczy się nauczyć - np netykiety i odpowiadania
    POD cytatem
    no i nie wiem czy po takim wstępie to ktokolwiek chciałby dla ciebie wogóle
    pracować

    też tu zaglądam ostatnio bo szukam pracownika -ale do głowy nie przyszłoby
    mi traktowanie szukających pracę na zasadzie takiej jak ty.

  • 6. Data: 2003-06-29 10:55:33
    Od: "Andrzej" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > też tu zaglądam ostatnio bo szukam pracownika -ale do głowy nie przyszłoby
    > mi traktowanie szukających pracę na zasadzie takiej jak ty.

    To juz mnie czegos nauczyłeś.
    Tylko taki ton pouczania to Ty przyjąłeś nie ja.
    Ja chcaiłem pomóc ludziom z tej grupy, aby łatwiej ich było odszukać.
    Jesli to jest taka wielka ingerencja w netykietę to przepraszam.
    Netykiete w takim razie rozumiem tak:
    1.Netykieta ponad wszystko

    A ja myślałem że ta grupa ma pomóc ludziom, którzy sie ogłaszają.
    A jak moga sobie pomóc?
    Mogą dać sie sprawnie odszukać, niekoniecznie wszystkim kórzy znają sie na
    komputerach, natykiecie i czymkolwiek na czy ty sie znasz.

    Pozdrawiam
    Wszystkich Grupowiczów i życzę Sukcesów w poszukiwaniu pracy.