PracaGrupypl.praca.dyskusjeA teraz... › Re: A teraz...
    From: Piotr <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A teraz...
    Date: Sun, 04 Sep 2005 08:16:26 +0200

    Jonasz napisał(a):

    > Osobiście uważam, że Polsce BARDZO POTREBNE są skanseny,
    > albo inaczej mówiąc centra starych technologii

    Jest taka stara/nowa technologia która mogła by dać trochę miejsc pracy
    na najbardziej dotkniętych bezrobociem wiejskich terenach, nawet
    przymierzano się do niej ale oczywiście rządzący jak zwykle wszystko
    spierdolili. Mam na myśli biopaliwa.
    Gdyby zabrano się do tego z sensem, tzn. zamiast przymusowego mieszania
    w jakichś proporcjach postawić osobne dystrybutory z takim paliwem, na
    które ustalono by minimalną dozwoloną przez UE akcyzę to miałoby to
    szansę powodzenia. Dla posiadaczy starszych aut które masowo jeżdzą po
    naszych drogach byłoby wszystko jedno czy leją do baku opał czy ester
    oleju rzepakowego, ważne żeby paliwo było tanie. A i na benzynę
    zmieszaną z alkoholem też by się pewnie chętni znaleźli gdyby cenę
    rozsądnie (tzn. z minimalnymi podatkami) skalkulować.
    Poza tym sporo pieniędzy które w tej chwili idą na kacapską ropę
    zostałoby w kraju i napędzało inne gałęzie gospodarki.

    pozdrawiam
    Piotr