PracaGrupypl.praca.dyskusje2 sprawaRe: 2 sprawa
  • Data: 2005-05-23 18:19:28
    Temat: Re: 2 sprawa
    Od: rossel <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Hirny napisał(a):

    > Bynajmniej. Właściciel może być świetnym menedżerem rynku paliw, stacji
    > benzynowych, czy czego tam jeszcze, ale nie radzić sobie z pracownikami --
    > bo, na przykład, nie potrafi się postawić. A kierownik może mieć odwrotnie.
    > I wtedy każdy będzie na swoim miejscu.

    Oczywiście masz rację. Właściciel zna rynek i ma kontakty, a kierownik
    powinien mieć posłuch u załogi. Sprawdzi się to wyłącznie w wypadku,
    kiedy pracownicy są zdyscyplinowani. A w tym przypadku, wnioskując po
    postach piotrka2k tam jest TOTALNY BURDEL, spowodowany przez nich samych
    niedbalstwem, albo co gorsza, może to być metoda działania, aby
    zatuszować jakieś przekręty. Sam jestem ciekaw, jaki będzie odbiór
    piotrka przez załogę, którą pokieruje. Mam ndzieję, że nie będzie tak
    jak tu próbujemy wyrokować. Możliwe, że opisze tu kiedyś swój pierwszy
    miesiąc. A swoją drogą, to kolesiom od nalewania na prywatnych stacjach
    w większości przypadków jakoś brzydko z oczów patrzy. Cholera wie czy
    taki ze złości kostkę cukru do baku nie wrzuci. Dlatego wolę tankować na
    stacjach zachodnich koncernów, gdzie się sam obsłużę.

    Pozdro