PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ?? › Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    From: Kamil Burzynski <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    Date: 2 Jul 2003 13:36:27 GMT

    On Wed, 2 Jul 2003 13:21:58 +0000 (UTC), Maciej Żywno wrote:
    > jestem studentem, nie mam zadnego doswiadczenia
    > zaspiewalem 1000 zloty na reke - nie orientuje sie ile wynosz zarobki
    > programistow ( nie mam na mysli projektantow piszacych systemy na appservery
    > itd.. tylk ozwyklych programistow od aplikacji desktop , ewentualnie
    > aplikacji www)
    > teraz mam wyrzuty ze to o wiele za malo..
    >
    > jakie sa wasze opinie?

    Duzo zalezy od tego co umiesz. Jesli wiesz jak sie wlacza komputer, a
    programista sie nazywasz dlatego, ze starszy kolega Ci opowiadal o
    Pascalu, to 1000 PLN jest bardzo duza kwota. Jesli natomiast programujesz
    od 15 lat, assembler 'wciagasz nosem', C++ nie ma dla Ciebie tajemnic itd,
    to 1000 PLN jest kwota niemal obrazliwa, nawet jesli jestes studentem.

    Ani ja ani nikt inny nie moze Ci powiedziec czy to malo czy duzo - to
    musisz stwierdzic sam czy Ci odpowiada, my mozemy powiedziec tylko ile
    zarabiaja inni. A programisci w mojej firmie (nawet studenci) zarabiaja
    wiecej juz na okresie probnym.

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski