PracaGrupypl.praca.dyskusje › Radio

  • 1. Data: 2006-01-19 20:21:58
    Temat: Radio
    Od: "Kaziq" <m...@t...info>

    Witam, chcę założyć własne radio internetowe. Kiedyś już miałem RADIO CLUB -
    MIX www.club-mix.net lecz niestety zabrakło mi kasy na dalsze prowadzenie,
    teraz będę miał sponsorów i spory serwer (www.hosting.com.pl). Chciałbym
    stworzyć profesjonalne internetowe radio przede wszystkim miasta Zgorzelca
    (woj. dolnośląskie) i okolic (Lubań, Bolesławiec) o wiadomości nie muszę się
    martwić ponieważ mam zapewnioną współpracę z portalem www.zgorzelec.info
    (najlepszy portal o Zgorzelcu i okolicach- najnowsze info) teraz potrzebuję
    stworzyć cały projekt takiego radia, jak będzie wyglądało, jaką będzie miało
    nazwę, ile osób będzie w nim pracowało, jakie będą koszty jego utrzymania,
    jaką będzie miało stronę internetową i w ogóle w ogóle wszystko z radiem
    związane od podszewki, jeśli ktoś by był chętny zajęciem się razem ze mną
    takim projektem a następnie stworzeniem takiego radia proszę o kontakt.
    Pozdrawiam

    DJ KaZzz