1. Data: 2010-04-14 12:50:11
Temat: REC Sp. z o.o. - Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Od: Ada Kot <a...@g...com>
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
nr ref. KNS/TS/001/10
Location:
Wrocław
Cel
* Zapewnienie doskonałej jakości wsparcia technicznego dla
klientów z całego świata.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
* Rozwiązywanie, jak również przyjmowanie, rejestrowanie, obsługę,
eskalowanie i dokumentowanie wszelkich incydentów z udziałem sprzętu,
oprogramowania lub aplikacji związanych z produktami klienta
* Bezpośrednią komunikację z klientem
* Bezpośredni kontakt z centralą firmy partnerskiej w Berlinie i w
Monachium oraz pracownikami klienta z całego świata
* Wsparcie, pomoc, doradztwo w sytuacjach z którymi firmy/zespoły
projektowe/użytkownicy spotykają się pracując z produktami klienta
* Dogłębną analizę i lokalną reprodukcję problemów zgłaszanych
przez klientów
* Priorytetyzację i kontrolę statusu przypisanych do siebie zadań
* Utrzymywanie dobrych relacji z klientem
* Przeprowadzanie treningów z zakresu własnych odpowiedzialności
na życzenie klienta
Od kandydatów oczekujemy:
* Dyplomu ukończenia wyższej uczelni - mile widziane studia o
profilu telekomunikacyjnym
* Bardzo dobrej znajomości języka programowania Java, certyfikat
J2SE będzie dodatkowym atutem
* Znajomości technologii GSM/GPRS/EDGE/UMTS
* Znajomości TCP/IP, RS232, I2C, SPI, GPIO, GPS, HTTP, HTTPS, SSL
* Wysokiej kultury osobistej
* Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
* Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
* Umiejętności efektywnego zarządzania własnym czasem
* Rzetelności, błyskotliwości oraz dociekliwości
* Certyfikat CISCO będzie dodatkowym atutem
* Znajomość rynku telekomunikacyjnego w szczególności rynku
modułów bezprzewodowych będzie dodatkowym atutem
* Znajomość i doświadczenie w programowaniu w J2ME będzie
dodatkowym atutem
Oferujemy:
Stabilne i zorientowane na pracownika środowisko pracy, uczestnictwo w
innowacyjnych międzynarodowych projektach, rozszerzone możliwości
samorozwoju na niezależnych stanowiskach, przyjazne środowisko pracy,
nowoczesną kulturę organizacyjną oraz atrakcyjny pakiet wynagrodzeń z
bardzo wysokim pakietem świadczeń socjalnych.
Jeśli jesteś zainteresowany tym stanowiskiem wypełnij proszę ten
formularz.
Tylko wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Upewnij się, że w swoim CV zawarłeś/aś klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych
Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883)."
Zainteresowanych szczegółami dotyczącymi pracy na tym stanowisku ,
prosimy o kontakt z j...@r...com