PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie z innej strony beczki

  • 1. Data: 2008-03-05 13:03:36
    Temat: Pytanie z innej strony beczki
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Znajomego brat pracuje w jakiejs firmie produkujacej czesci do maszyn,
    pracuje na stanowisku BHPowca. Co chwile dostaje jednak nowe oferty z
    innych firm (od headhunterow) i ostatnio, gdy powiedzial szefom, ze idzie
    gdzie indziej do pracy, bo ma lepsze warunki (byl na rozmowie) to szefostwo
    od razu mu podnioslo z 3k na 5,5k netto i obiecali jeszcze podwyzke pod
    koniec roku.
    Zostal poki co, ale czeka na kolejne oferty.
    No i pytam czy to rzeczywiste stawki na stanowisku BHPowca? Bo mi sie cos
    to wydaje byc wkretem, ale nie moge tego zwerfikowac.
    Od razu mowie, ze nie mam zamiaru zostac BHPowcem, tylko mnie to
    zaintrygowalo.

    pozdrawiam
    Norbert