PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o zarobki inżynierów - ogólnie

  • 1. Data: 2003-12-18 11:41:35
    Temat: Pytanie o zarobki inżynierów - ogólnie
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!
    Czy moglibyście podzielić sie ze mna informacją dot. wynagrodzeń inżynierów.
    Chcę porównać zarobki Polskich inżynierów z różnych branż. Jak to wygląda?
    Ile może taki ktoś zarobić?
    Uczelnię kończyłem 6 lat temu i jakoś nie wiele mogę zarobić od tego czasu.
    Tomek

    Swego czasu mój kumpel, który był zatrudniony jako konstruktor (budowa
    maszyn - politechnika) w MPK w Poznaniu zarabiał tyle samo, co facet
    prowadzący tramwaj.

  • 2. Data: 2003-12-18 12:17:20
    Temat: Re: Pytanie o zarobki inżynierów - ogólnie
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Swego czasu mój kumpel, który był zatrudniony jako konstruktor (budowa
    > maszyn - politechnika) w MPK w Poznaniu zarabiał tyle samo, co facet

    lepiej nie pytaj, bo coraz bardziej dziadzieje branza inzynierska. Mam na
    mysli uczciwa, merytoryczna pracę , a nie stanowisko inzyniera inspektora.
    Slawek

  • 3. Data: 2003-12-18 12:52:09
    Od: Tomasz <h...@S...poczta.onet.pl>

    praca w branzy energetyczno-mechanicznej

    trojmiasto mala prywatna firma - 2500
    trojmiasto duza znana firma - 3300
    warszawa duza miedzynarodowa firma, oddzial w Polsce - 6200
    brutto oczywiscie

    od polowy 2001 nie pracuje w Polsce ale mam duzy sluzbowy kontakt z
    krajem - generalnie place podupadaja

    T.

  • 4. Data: 2003-12-22 00:26:21
    Od: "qq" <b...@g...pl>

    mgr inż. od badania i eksploatacji pojazdów, 2 języki dobrze, 1 podstawowy,
    1 rok pracy. Średnio 72h tygodniowo (codziennie 8-20+dojazdy 15km), praca?
    firma około 200 osób (zachodniopomorskie)placa?? 1280 netto. Notabene gościu
    z podstawowym pracujący na myjni karcherem zarabia 1100 :-)

    Przepraszam, ale kurwica mnie bierze....jak tu odskoczyć?zacząć życie?

  • 5. Data: 2003-12-23 23:34:44
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

> [...]
    > z podstawowym pracujący na myjni karcherem zarabia 1100 :-)
    >
    > Przepraszam, ale kurwica mnie bierze....jak tu odskoczyć?zacząć życie?

    !!!!
    to na cholere te studia? lepiej rzuce transport i zajme sie obsluga urzadzen
    na myjniach...

  • 6. Data: 2003-12-24 09:42:48
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gościu

    > !!!!
    > to na cholere te studia? lepiej rzuce transport i zajme sie obsluga

    Bez dyplomu bedziesz mial wieksze szanse przy aplikacji na takie stanowisko.
    Tylko zapewne szybko cie zgarnie wojsko i dlugo nie popracujesz, ale po roku
    bedziesz mogl szukac znowu podobnego stanowiska.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    ---