PracaGrupypl.praca.dyskusje › zwolnienie ze świadczenia pracy

  • 1. Data: 2003-12-18 08:44:54
    Temat: zwolnienie ze świadczenia pracy
    Od: "Magdalena Kusinska" <m...@w...pl>

    Zostałam zwolniona i znaduję się w okresie wypowiedzenia. Jestem zwolniona z
    obowiązku świadczenia pracy. Czy mogę w tym okresie zawrzeć umowę o pracę z
    innym pracodawcą?

  • 2. Data: 2003-12-18 18:52:16
    Temat: Re: zwolnienie ze świadczenia pracy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > obowiązku świadczenia pracy. Czy mogę w tym okresie zawrzeć umowę o pracę z

    Zawsze możesz nawiązać stosunek pracy w innym zakładzie chyba że masz zapis w
    umowie lub przepis ogólnopaństwowy wymaga zgody pracodawcy.. Są osoby które
    pracują w kilku zakładach pracy. Pozdrawiam