PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o wize

  • 1. Data: 2004-03-08 20:21:42
    Temat: Pytanie o wize
    Od: <m...@w...pl>

    Czy mógłby mi ktoś poradzić jak mam sobie załatwić wize do Holandii, żeby w
    wakacje popracować?? Dostałem oferte od koleżanki, która posiada stałe
    obywatelstwo. Słyszałem, że konsulat jest w Warszawie i należy wpłacić
    50Euro. Ale czy jest to pewne, że ją dostane??

  • 2. Data: 2004-03-08 20:40:39
    Temat: Re: Pytanie o wize
    Od: "Adam" <a...@s...wzieu.pl>

    a czy w zwiazku z tym ze Polska wejdzie do UE to Holandia nie dala zielonego
    swiatla Polakom...? jesli chodzi o prace ale pod warunkiem ze nie bedzie to
    masowy najazd...
    spytaj sie najlepiej w konsulacie Holandii albo poszukaj info na stronach
    www.kie.gov.pl
    napisz do nich oni tobie pomoga:)

  • 3. Data: 2004-03-08 21:08:53
    Od: <m...@w...pl>

    Więc myślisz, że po wejściu do UE w małych grupkach na wakacyjne roboty
    będzie można pojechać?? Byłoby spoko:)
    Dzięki za rade!

  • 4. Data: 2004-03-08 21:19:49
    Od: "Adam" <a...@s...wzieu.pl>

    > Więc myślisz, że po wejściu do UE w małych grupkach na wakacyjne roboty
    > będzie można pojechać?? Byłoby spoko:)
    > Dzięki za rade!

    no ja tez na to licze :-)

    JU Łelkom ;-)

  • 5. Data: 2004-03-09 07:24:26
    Od: "Lord_Bestia" <l...@t...pl>

> [...]
    > obywatelstwo. Słyszałem, że konsulat jest w Warszawie i należy wpłacić
    > 50Euro. Ale czy jest to pewne, że ją dostane??

    ? a po co ci wiza? po 1 maja wyjedziesz na dowod osobisty.

    --
    Pozdrawiam,

    L e s z e k
    ---
    odpowiadajac USUN_TO z adresu
    remove USUN_TO if you want to reply

  • 6. Data: 2004-03-09 10:03:26
    Od: <m...@b...net>

    <m...@w...pl> wrote in message news:c2ikoq$qfn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > obywatelstwo. Słyszałem, że konsulat jest w Warszawie i należy wpłacić
    > 50Euro. Ale czy jest to pewne, że ją dostane??

    przepraszam, ze nie znam szczegolow, ale z pewnoscia Holandia wycofala sie z
    nieograniczonego dostepu do rynku pracy dla Polakow i innych panstw
    wstepujacych do Unii po 1 maja. Jedynie Wlk Brytania i Irlandia pozostawiaja
    otwarte drzwi.
    W kontekscie Holandii w koncu stanelo na jakims... kontyngencie, ok 20 tys
    lub... 200 tys pracownikow, ale nie wiem, co z tym dalej zrobiono.
    O ile pamietam, pracodawca bedzie mogl zatrudnic Polaka, ale bedzie musial
    wystapic o pozwolenie na prace, z tym, ze nie bedzie musial czekac na to, ze
    zglosi sie Wloch czy Hiszpan - przez x miesiecy, ale zdaje sie, przez 2
    tygodnie...
    Konkretow najlepiej byloby sie dowiedziec u zrodla, w holenderskiej
    ambasadzie, konsulacie, izbie handlowej przy nich.

    marek