PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o świadczenie urlopowe

  • 1. Data: 2003-04-29 23:34:44
    Temat: Pytanie o świadczenie urlopowe
    Od: "bellis perenis" <b...@g...pl>

    Witam,

    Mam taki problem iż:
    w roku 2001 (grudzień) byłam na urlopie razem
    ze świętami i dniami urlopowymi wypadło coś
    koło 21 dni jednym ciagiem oczywiście bez
    przerywania urlopu. Od tamtego czasu mam
    nie zapłacone świadczenie urlopowe chociaż
    wiem że takowe w tej firmie istniały i były wcześniej
    wypłacane, była słowna umowa że odczekam poprostu
    na nie miesiąc , dwa (firma ma problemy finansowe itp.)
    przystałam na taką propozycję ponieważ lepiej mieć te
    pieniądze później ale mieć. w roku 2002 zmieniłam pracę.
    Od tamtego czasu mam problem
    wyegzekwowaniem pieniędzy od byłego pracodawcy.
    Pytanie: Co i w jaki sposób zrobić zeby wyciągnąć te
    pieniądze, czy PIP, czy może od razu Sąd Pracy?
    (oczywiście od czasu zwolnienia kontaktowałam
    sie z byłym pracodawcą aby sie w jakiś sposób
    dogadać). powiem jeszcze ze jedna z moich koleżanek
    też sie z tą firmą sądzi. Więc co może odnieść szybszy
    skutek PIP czy sąd ???

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich

    Bellis Perenis

    PS. czytam Was często, ale pisze pierwszy raz ;)))