PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o pracę w ComArchu

  • 11. Data: 2003-09-18 15:09:08
    Temat: Re: Pytanie o pracę w ComArchu
    Od: "PS SimPLusnet" <p...@s...pl>

    > Dlatego ze maja cholerna racje - zadalbys sobie odrobine trudu i przejrzal
    > kikla watkow powyzej to juz mialbys odpowiedzi.
    > /p

    Nie mają - tam jest o Comarch-CDN , a to raczej nie to samo-po prostu jest
    osobna spółka.
    Zresztą starczy pisania- ciekawe, czemu tak dużo ludzi bawi się o próby
    prostowania innych?? - nawet jeśli ktoś, coś źle postuje- no to co z tego??
    Najważniejsza jest treść odpowiedzi- nie wiesz, to milcz.
    OVER

  • 12. Data: 2003-09-18 15:16:21
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PS SimPLusnet" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Facet- nudzisz strasznie- jest konkretne pytanie i człowiek liczy na
    > konkretną odpowiedź- nie wiesz, to się przymknij.

    Niech zgadne - ty wiesz, ale nie chcesz powiedziec (jezeli sie wypowiadasz w
    tym watku, to chyba to znaczy, ze wiesz?)

    > I teksty w stylu "było na grupie" możesz sobie w d..ę wsadzić - cały czas
    > wszystko się zmienia i to co było z miesiąc temu, teraz może być zdeczko
    > nieaktualne.

    Przez miesiac faktycznie sporo sie moze zmienic, ale poprzedni watek na ten
    temat rozpoczal sie cale dwa dni temu. Sam przyznasz, ze nie jest to taki
    wystarczajacy szmat czasu, zeby wszystki w firmie zmienilo sie o 360 stopni.

    Pozdro

    Maseł

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    P.S. Uprzedzajac pytanie - z matematyki mialem jednak ciut wiecej niz 3

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 13. Data: 2003-09-18 15:19:01
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kryspin Sławek" <s...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Proszę o opinie na temat atmosfery pracy jaka panuje w tej firmie. Czy
    > częste były przypadki nie przedłużania umowy po trzech miesiącach próbnych

    Hmmm - pytasz pewnie o ten oddzial?
    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1678903.html?
    skad=ozon

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Kochać to jedyna rzecz, mogąca zapełnić wieczność...
    Nieskończoność potrzebuje bezkresów.
    Viktor Hugo

  • 14. Data: 2003-09-18 15:21:48
    Od: "PS SimPLusnet" <p...@s...pl>

    > Hmmm - pytasz pewnie o ten oddzial?
    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1678903.html?
    skad=ozon

    z tego co wiem, Kryspinowi chodzi o oddział wrocławski
    Pozdrowienia
    PS
    Comarch<>Comarch-CDN

  • 15. Data: 2003-09-18 17:03:27
    Od: Kaczor <m...@t...pl>

    Użytkownik Maseł napisał:

> [...]
    > wystarczajacy szmat czasu, zeby wszystki w firmie zmienilo sie o 360 stopni.

    Ale tam, o ile mnie pamięć nie myli było o pracy w Comarchu i
    Computerlandzie a jemu chodziło tylko o Comarch ;-)

    pzdr (k)

  • 16. Data: 2003-09-18 18:55:41
    Od: "PanamaJoe" <p...@W...pl>

    > Użytkownik "Kryspin Sławek" <s...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Hmmm - pytasz pewnie o ten oddzial?
    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1678903.html?
    skad=ozon
    So, ComArch means Good Company:).

  • 17. Data: 2003-09-18 19:17:15
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    skad=ozon
    > z tego co wiem, Kryspinowi chodzi o oddział wrocławski

    Kawa mi przestaje dzialac, ale prosze Cie wskaz mi, w ktorym miejscu swojego
    posta on to zaznaczyl, Mysle, ze resztkami swiadomosci bym to jednak
    odnotowal. A link do wibiorczej rzucilem raczej jako ciekawostke...

    > Comarch<>Comarch-CDN

    Ciagle odsylam do uwaznnego czytania poprzedniego watku na ten temat.

    I pytanie z mojej strony - czy autor watku oczekiwal obiektywnej odpowiedzi
    i dlaczego nie?

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Z mojej strony EOT

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Nie traćcie głowy! Życie chce was po niej pogłaskać!
    Stanisław Jerzy Lec