PracaGrupypl.praca.szukanaInformatyka telepraca

  • 1. Data: 2002-06-26 22:01:25
    Temat: Informatyka telepraca
    Od: "web" <w...@s...pl>

    Poszukuje telepracy. Mam komputer podłączony do internetu (Astercity). Umiem
    pracować
    ze stronami internetowymi, HTML, JavaScript, PHP, w Excelu, Wordzie. Mam
    własną działalność, mogę wystawić fakturę za wykonywane usługi. Posiadam
    skaner, drukarkę atramentową, drukarkę igłową. Przyjęte obowiązki wykonuję
    rzetelnie i solidnie, jeśli
    czegoś nie mogę zrobić nie podejmuję się. Szybko się uczę, jestem otwarty na
    inne propozycje. Wykonać korespondencję seryjną, zająć sie wysyłką paczek i
    listów.
    Jestem z warszawy

    Dariusz Kowalski
    ICQ#:140293712
    Current ICQ status:

    SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142140293712
    More ways to contact me: http://wwp.icq.com/140293712