eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzedstawiciele handlowiPrzedstawiciele handlowi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mikołaj" <l...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Przedstawiciele handlowi
    Date: Wed, 8 Dec 2004 12:29:30 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <cp6ofq$gsc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb19.radom.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1102505274 17292 213.77.134.19 (8 Dec 2004 11:27:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2004 11:27:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:134479
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Jak sprawdzić efektywność pracy przedstawiciela handlowego i zmusić by
    więcej pracował? Chodzi o sytuację, kiedy zamówienia spływają bezpośrednio
    do firmy, a przedstawiciel, jak się okazuje, nie był w firmie zamawiającego
    od kilku miesięcy. Zdobył tego klienta to fakt, ale widząc, że klient
    zamawia, handlowiec odpuszcza sobie i go nie odwiedza. A premię ma wypłacaną
    z tych zamówień. Może dojść do sytuacji, że zdobędzie kilku dużych klientów,
    klienci ci będą sami zamawiać, a przedstawiciel będzie sobie bimbał,
    czekając na wypłatę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1