PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać dobrych handlowców ? SZUKAM ! › Przeczytałem wszystkie wypowiedzi tutaj ....
  • Data: 2003-09-18 11:49:33
    Temat: Przeczytałem wszystkie wypowiedzi tutaj ....
    Od: "" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ... i juz wiem dlaczego jesteśmy biednym krajem .... I wiem, że będziemy
    biednym...
    Jak zwykle ścierają się obozy pracodawców i związkowców. Ci pierwsi moim
    zdaniem mają rację, przy założeniu, że są uczciwi, a tym drugim się po prostu
    należy i już. Jakże prosto jest usiąść i narzekać... Że 1000 podstawy to mało i
    takie tam bla,bla,bla.... Drodzy narzekający na brak pracy, otwórzcie własne
    firmy i zapłaćcie więcej .... Facet, który pisze artykuł, że nie podejmie się
    znalezienia dobrego handlowca poniżej 2,5 tys. stałej pensji, powinien wylecieć
    z roboty a nie być autorytetem. To jest oczywiście skutek tego, że nie prowadzi
    sam działalności i nie nadstawia du... tylko się wymądrza. W czasach, kiedy ja
    zaczynałem jako handlowiec nie było żadnych pensji... Handlowiec żyje z
    procentu od tego, co sprzeda. Dostaje do ręki całą gamę potrzebnych rzeczy typu
    pełne magazyny, miejsce pracy, dobry towar , logo i markę firmy i takie
    tam ...Tak jest na całym świecie!!
    Choć jeżeli ktoś jest cienki jak dupa węża, to faktycznie lepiej siedzieć na
    zasiłku za 600 (czy ile to tam jest) niż wstawać rano za 1000 .... No za 3000
    to już można wyjść spod kołdry ....
    Sęk w tym , że na te zasiłki w dużej mierze pracują ci wyzyskiwacze, co to chcą
    zapłacić handlowcowi 1000 stałej......