PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzebieg zatrudnienia w CVPrzebieg zatrudnienia w CV
  • Data: 2005-04-11 21:25:34
    Temat: Przebieg zatrudnienia w CV
    Od: "Sergiusz Sobieraj" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanko, w jaki sposób ładnie będzie umieścić informację o przebiegu
    zatrudnienia w swoim CV - w moim przypadku pracuję od dwóch lat przy jednym
    biurku w jednej firmie i robię to samo... jednak formalnie pracowałem w tym
    czasie w trzech firmach (pracodawca z jakiś względów podatkowych przerzucał
    ludzi pomiedzy spółkami córkami). Nie chcę żeby na pierwszy rzut oka CV
    wyglądało na życiorys skoczka - chcę ładnie podkreślić ciągłość
    zatrudnienia. Czy można w ogóle nie rozróżniać tych okresów jeśli firmy
    należały do jednej grupy kapitałowej (nazwa stanowiska w umowie minimalnie
    się różniła)?

    Pozdrawiam, Sergiusz