PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzebieg zatrudnienia w CVRe: Przebieg zatrudnienia w CV
  • Data: 2005-04-12 01:19:03
    Temat: Re: Przebieg zatrudnienia w CV
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Sobieraj <s...@o...pl> napisał(a):

    > Nie chcę żeby na pierwszy rzut oka CV
    > wyglądało na życiorys skoczka - chcę ładnie podkreślić ciągłość
    > zatrudnienia.

    A może potencjalny pracodawca będzie wolał skoczka, żeby mu się szybciej
    ruszał, bo jak wokół pracownika powietrze się nie gotuje to znaczy,
    że jest za powolny, a i tak trzyma pracownika do czasu aż ten się nie
    wypali.

    A może potencjalny pracodawca będzie wolał skoczka, bo sam ma refleks
    szachisty.

    A może wreszcie potencjalny pracodawca będzie wolał skoczka, bo będzie
    chciał żeby mu ktoś skakał po piwo :)

    Marek