PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W SZWECJ

  • 1. Data: 2002-05-23 11:01:32
    Temat: PRACA W SZWECJ
    Od: "maniek" <m...@b...pl>

    Witam serdecznie. Otrzymałem ofertę pracy wakacyjnej w Szwecji przy zbiorze
    jagód. Niestety wiem tylko tyle co na folderku. Czy ktoś z grupowiczów może
    powiedzieć coś więcej na temat realnych warunków tej oferty? Chodzi o
    pośrednictwo przez firmę"Interregion"

    --
    Pozdrawiam Mariusz m...@b...pl

  • 2. Data: 2002-05-23 12:00:58
    Temat: Re: PRACA W SZWECJ
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Użytkownik "maniek" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    może
    > powiedzieć coś więcej na temat realnych warunków tej oferty? Chodzi o

    Z tego co wiem to jedna wielka ściema , wpisz wwyszukiwarce google.com
    słowo "Interregion"
    i sobie poczytaj. pozdrawiam kuba

  • 3. Data: 2002-05-23 12:35:05
    Od: "MK" <m...@w...pl>

    Jedna wielka bzdura i naciąganie.
    Aby "posrednictwo" odszło do skutku musisz mieć wizę do pracy (zezwolenie).
    Zbieranie jagód w Szwecji NIE wymaga pozwolenia.
    Jedź na północ, zbieraj i sprzedawaj (jest wiele punktów skupu).

    Nie daj sie naciągać!
    Marek

  • 4. Data: 2002-05-23 13:02:33
    Od: "maniek" <m...@b...pl>

    Dzięki za info ale powiedzcie na czym ta ściema polega? Oszukują przy
    zarobkach czy w ogóle nie da się zarobić czy koszty są za wysokie? Czy można
    ale jak się pracuje 24h/dobę?:-) Pozdr. Mariusz

  • 5. Data: 2002-05-23 13:36:41
    Od: "MK" <m...@w...pl>

    Sprawa jest prosta:
    1. jedziesz do Szwecji (koniecznie samochodem)
    2. gdzieś musisz mieszkać (polecam okolice Saelen - są rewelacyjne domki,
    kiedyś były tam jakieś mistrzostwa),
    mozna także w 'domkach' na parkingach
    3. szukasz jagód w lesie (trzeba jeździć po 30-50 km), zbierasz (można do 50
    kg), sprzedajesz (są punkty skupu i oczywiście różne ceny)
    4. wracasz z zarobionymi pieniędzmi

    Nie potrzeba do tego żadnych pośredników. Najważniejsze jest znalezienie
    właściwej okolicy. Krzewy jagód
    niszczą sie od zbierania i może okazać się, że na danym terenie jest
    słabiutko.

    Marek.

  • 6. Data: 2002-05-23 22:00:11
    Od: "Indy" <i...@i...pl>

    No i podstawa - kup jakis srodek na komary :-)

    Pozdro,
    Indy