PracaGrupypl.praca.szukanaProjektowanie stron www,PHP,Bazy danych,CMS,Modernizacje stron › Projektowanie stron www,PHP,Bazy danych,CMS,Modernizacje stron
    From: karol <k...@l...localdomain>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Projektowanie stron www,PHP,Bazy danych,CMS,Modernizacje stron
    Supersedes: <dhir7m$k1k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Date: Tue, 04 Oct 2005 14:58:44 +0200

    :: Projektowanie stron www ::
    - strony internetowe, portal, forum, bazy danych,systemy ogłoszeniowe, CMS,
    CMR, aplikacje internetowe,
    - sklep internetowy, sklep allegro
    - grafikę, banery reklamowe, animację
    - rozbudowa i modyfikacja istniejących witryn internetowych

    ::Technika wykonania w zależności od potrzeb klienta::
    - PHP + (bazy danych - do wyboru przez klienta) + CMS + CSS + XML +RSS
    - Flash +ActionScript (zaawansowane animacje, prezentacje, banery, menu...)
    - HTML + JavaScript + CSS

    ::Oferuję::
    - Kompleksową obsługę związaną z uruchomieniem witryny internetowej.
    - Solidne wykonanie, terminowość,
    - Pomoc i porady on-line [GG, ICQ, Skype]
    - Obróbkę i optymalizację grafiki
    - Rozbudowane statystyk, dodanie strony do przeglądarek, pomoc w
    pozycjonowaniu.
    - Tworzenie skryptów instalacyjnych do baz danych w PHP.
    - Panelu dla administratora do zarządzania witryną
    - Testowane na różnych przeglądarkach (IE, Opera, Firefox)
    - Aktualizacje, stały nadzór i niezawodność z mojej strony.

    Kontakt oraz portfolio
    --
    mail: zlecenie@_SKASUJ_gmail.pl
    www : www.pigeon.end.pl