PracaGrupypl.praca.szukana › Projektowanie Stron i Sklepów Internetowych

  • 1. Data: 2003-09-23 19:41:25
    Temat: Projektowanie Stron i Sklepów Internetowych
    Od: "Łukasz Stachura Master Design" <m...@p...onet.pl>

    Projektowanie Stron Internetowych .
    Zajmuje się tworzeniem stron www od 4 lat , przez ten okres czasu wykonałem
    kilka naście stron i myślę , że mam doświadczenie w tej dziedzinie
    programowania .
    Strony , które wykonuje są estetyczne w wykonaniu i przejżyste w oglądaniu
    jednym słowem miłe dla oka !
    Strony Internetowe od 150zł
    Banner Reklamowy od 30zł
    Sklep Internetowy od 300zł
    Prezentacja Multimedialna ok.250zł
    Logo dla firmy ok.80zł .
    W cene strony www za 150zł wchodzą 4 podstrony + banner !

    Portfolio jako takiego na serwerach nieposiadamy ale teraz kopiujemy
    projekty na cd i za 2tygodnie powinniśmy rozpocząć rozpowszechnianie
    portfolio na cd !

    działam na całą polske
    email: m...@p...onet.pl
    telefon: 0 692 097 104 (Komórka)

    Zapraszam do korzystania z usług.
    Łukasz Stachura

  • 2. Data: 2003-09-23 23:03:17
    Temat: Re: Projektowanie Stron i Sklepów Internetowych
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Łukasz Stachura Master Design" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:bkq7l6$sf4$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > programowania .
    > projekty na cd i za 2tygodnie powinniśmy rozpocząć rozpowszechnianie

    Zadnej strony ci nie przyjeli, ze nie mozesz umiescic linkow??????????

  • 3. Data: 2003-09-25 20:32:35
    Od: "Łukasz Stachura Master Design" <m...@p...onet.pl>

    Nie poprostu ja wydaje projekty iniemam pojęcia co się znimi dzieje chociaż
    mnie to interesuje!znalazłem już pare linków do swoich stron !

  • 4. Data: 2003-09-26 21:00:40
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:bkvjd4$s55$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie poprostu ja wydaje projekty iniemam pojęcia co się znimi dzieje
    chociaż
    > mnie to interesuje!znalazłem już pare linków do swoich stron !

    Spytalem, bo klienci lubia zobaczyc w portfolio wdrozone projekty .

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##