PracaGrupypl.praca.szukana › >>>Programista<<<Katowice>>>

  • 1. Data: 2003-09-23 20:28:17
    Temat: >>>Programista<<<Katowice>>>
    Od: "Ewelina" <e...@p...onet.pl>

    Witam ! jestem informatykiem i poszukuje pracy.

    Przez ponad 5 lat pracowałam jako programista w prywatnej firmie.
    Programowałam w języku Dexterity (mało znany język), pisałam oprogramowanie
    do biur.
    Pracowałam przy projektach:obsługa kadr i płac, obsługa środków trwałych
    oraz wiele mniejszych projektów.

    Poza tym znam:
    - SQL,
    - HTML,
    - podstawy Delphi, Pascal,
    - podstawy JAVA,
    - miałam tez styczność z VB.

    Szybko uczę się nowych rzeczy i obsługi nowych programów.
    Lubię prace z komputerami co sprawia ze mocno angażuje się w wykonywana
    prace.
    Jestem kreatywna.
    Chętnie podejmę prace przy projektowaniu stron www, pragnę zdobyć
    doświadczenie

    kontakt : e...@p...onet.pl
    tel.0-693-367748
    Szukam pracy na terenie woj.śląskiego