PracaGrupypl.praca.oferowanaProgramista Ruby / Praca stała / Warszawa

  • 1. Data: 2010-05-11 07:51:06
    Temat: Programista Ruby / Praca stała / Warszawa
    Od: "Redefine Sp. z o.o." <p...@r...pl>

    W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Programista
    Ruby.

    Od idealnego kandydata czekujemy:
    - umiejętności programowania w Rubym,
    - znajomości Ruby on Rails/Merb,
    - doświadczenia w pracy z systemami kontroli wersji,
    - umiejętności realizacji projektów informatycznych w środowiskach
    Linux/Macos.

    Dodatkowym atutem będą:
    - znajomość Gita, Capistrano, Haml/Sass,
    - znajomość zagadnień związanych z testowaniem (test-driven-development,
    Rspec),
    - doświadczenie w pracy z systemami pracującymi pod dużym obciążeniem.

    Osobie zatrudnionej oferujemy:
    - atrakcyjne wynagrodzenie,
    - pracę w Warszawie w pełnym wymiarze czasu,
    - dobrze wyposażone stanowisko pracy : Laptop/MacBook + monitor LCD +
    szybki internet,
    - udział w projektach z wykorzystaniem zaawansowanych technologii,
    - bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
    - możliwość realizacji swoich pomysłów i rozwiązań,
    - współpracę z doświadczonymi programistami.

    Jeśli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie prześlij do nas Twoje CV na
    adres p...@r...pl

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: &#8222;Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
    potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Wyrażam również
    zgodę na dalsze przetwarzanie moich danych osobowych po zakończeniu
    procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych
    Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883) przez firmę Redefine Sp. z o.o. z
    siedzibą przy ul. Ostrobramskiej 75C w Warszawie. Jednocześnie jestem
    świadomy faktu, że przysługuje mi w każdej chwili prawo do wglądu i
    poprawiania swoich danych a także do zażądania ich usunięcia z bazy
    kandydatów do pracy w firmie Redefine".