PracaGrupypl.praca.oferowanaPILNA praca dla osoby z aparatem fotograficznym w miejscowości KOŁO.

  • 1. Data: 2010-05-10 12:25:23
    Temat: PILNA praca dla osoby z aparatem fotograficznym w miejscowości KOŁO.
    Od: Norrwind <n...@g...com>

    Zapłacę 50zł osobie która zrobi kilka zdjęć stacji meteorologicznej w
    Kole (ul. Cegielnianej 8) i prześle do mnie e-mailem najpóźniej jutro,
    tj. we wtorek 10 maja 2010. Czekam na zgłoszenia.

    Interesuje mnie maszt pomiarowy wysokości 20m który tam stoi: zdjęcie
    całego masztu, zbliżenie na instrumenty pomiarowe, oraz zdjęcia
    widnokręgu dookoła masztu (najlepiej na 8 kierunków: N, NE, E, SE, S,
    SW, W, NW).

    Co do jakości zdjęć, to wystarczy, jeśli zostaną zrobione aparatem
    5Mpx (aparaty w komórkach raczej odpadają).

    Zgłoszenia proszę przesyłać na adres n...@g...com lub
    telefonicznie: 0-503-955-525.