PracaGrupypl.praca.szukanaProgramista JAVA, PERL, na pół etatu. Warszawa.

  • 1. Data: 2005-03-10 00:24:53
    Temat: Programista JAVA, PERL, na pół etatu. Warszawa.
    Od: "programista a Warszawy" <i...@n...pl>

    Warszawa 9 marca 2005

    Witam,

    Jestem programistą od wielu lat,
    Posiadam doświadczenie zawodowe z różnych obszarów zastosowań. Wiem na czym
    polega porządna robota i rozumiem, że musi przynieść korzyść pracodawcy. Cenię
    kreatywne i eleganckie rozwiązania, doświadczenie pozwala mi na racjonalną
    selekcję pomysłów. Staram się pisać porządny kod źródłowy, z komentarzami, nie
    unikam dokumentacji, najczęściej używam do tego języka angielskiego.

    W ostatnich latach ukierunkowałem się na język programowania JAVA.
    Oczywiście, również do Internetu (JSP, servlet, applet).
    Chętnie używam również PERL

    Oczywiście, doświadczenie projektowaniu i oprogramowaniu baz danych.

    A poza tym sporo czasu poświęciłem, na MS-Access i VBA (bez entuzjazmu, ale
    podejedźmy do tego pragmatycznie: bywa przydatne). Jako ciekawostkę podam, że
    mam kilkuletnie doświadczenie zawodowe programowania w języku COBOL.

    o mnie: http://www.ij.nQ.pl/team.html

    Opis przykładowego systemu JAVA, (w tym SWING, JSP model 2, komunikacja applet-
    servlet): http://www.ij.nQ.pl/fwwJava.html (lub
    http://www.ij.nQ.pl/english/fwwJava.html)

    CV (w języku polskim i angielskim) wysyłam na adresy zainteresowanych
    pracodawców. Mieszkam w Warszawie. Preferuję dłuższą współpracę. Szukam
    sensownej pracy, takiej "na serio".

    pół etatu.
    Przebywając jeszcze na rekonwalescencji chętnie podejmę pracę w niepełnym
    wymiarze godzin. Na przykład pół etatu.
    Obecnie mam uprawnienia rencisty, na pewien czas - wynikają z tego oczywiste
    profity dla pracodawcy, związane z ZUS (zgodnie z przepisami).

    kontakt: http://www.ij.nQ.pl/team.html#contact

    Aha, no i jeszcze jedno: brak nałogów, nie palę, nie piję ...

    Pozdrawiam

    Igor Janicki

    P.S. Nie wysyłam CV na anonimowe adresy email.
    Nie kupuję żadnych medykamentów przez Internet,
    nie interesują mnie recepty na wzbogacenie i inne podobne bzdury.
    Proszę o nie wysyłanie tego typu propozycji. Szkoda Internetu.

    i...@n...pl