PracaGrupypl.praca.szukanaDo obsługi e-mailpilnie poszukiwany!

  • 1. Data: 2005-03-10 01:00:33
    Temat: Do obsługi e-mailpilnie poszukiwany!
    Od: "Roman J" <r...@w...pl>

    - Praca w domu 10-15 godzin tygodniowo według twojego rozkładu!

    Nie potrzeba żadnych przedpłat, zaliczek, zadatków ani rat gotówkowych,
    płatnych z góry.

    Zarobisz 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w
    pełnym wymiarze czasu. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line! Wszystkiego,
    czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci e-mail oraz
    chęć dokonania zmiany!
    Skontaktuj się: r...@w...pl

  • 2. Data: 2005-03-10 01:11:28
    Temat: Re: Do obsługi e-mailpilnie poszukiwany!
    Od: "Ryszard" <a...@p...pl>

    > Zarobisz 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w
    > pełnym wymiarze czasu.

    Oczywiście płatne z góry na moje konto bankowe.

  • 3. Data: 2005-03-10 07:39:27
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Roman napisał był:

    > Zarobisz 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w
    > pełnym wymiarze czasu.

    Właściwie dobra grupa to jakaś typu "fantastyka" albo co. Pół biedy jeśli
    wierzysz w te bzdury. Ale moim zdaniem jesteś perfidnym naciagaczem i
    doskonale wiesz, ze od tej pracy mozna zarobic najwyzej zajadow ze smiechu,
    ze sie wdepnelo w internetowa odmiane lancuszka sw. Antoniego. A co jak
    Twoja ofiara nie zarobi NIC a jeszcze bedzie miala straty? Pewnie powiesz,
    ze widocznie nie miala odpowiednich checi?

    Oczywiscie, skoro dajesz cwaniaczku prace to ewentualna kontrola skarbowki
    tylko Cie ucieszy?

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 4. Data: 2005-03-10 07:44:56
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    A tak mi teraz prszyszło do głowy. Koleś nie chciał napisać o co chodzi a
    podał całkiem niezłe zyski przy niewielkim nakładzie pracy. Niewykluczone,
    że organizuje internetowy handel narkotykami - być może policja powinna się
    temu przyjrzeć :>

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź