-
1. Data: 2002-12-18 14:39:46
Temat: Programisci/Graficy - Szczecin
Od: "Alano" <a...@i...pl>
-Lead Game Programmer
-Senior Game Programmer
-Entry Game Programmer
-Game Designer
-2D Artist
-Landscape Creator
-Artist/3D Modeller
-Animator 3D
----------------------------------------------------
-----------
Lead Game Programmer
Wymagania:
5 lub wiecej lat profesjonalnego doswiadczenia w programowaniu,
szczegolowa znajomosc C/C++,
dobra znajomosc przynajmniej jednego dodatkowego jezyka programowania
wysokiego poziomu,
szczegolowa znajomosc assemblera 80x86,
znajomosc API Win32,
doswiadczenie w pisaniu oprogramowania na przynajmniej jeden system
operacyjny poza Windows,
doswiadczenie w planowaniu i kierowaniu zespolem programistow przez
wszystkie etapy projektu,
umiejetnosc stworzenia i utrzymywania harmonogramu projektu (task
schedule),
dobra znajmosc jezyka angielskiego,
zamilowanie do grania w gry i programowania,
gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
konieczne.
Plusy:
znajomosc API DirectX,
doswiadczenie w tworzeniu gier na Win95 lub konsole,
doswiadczenie w tworzeniu aplikacji 3d,
dobra znajomosc matematyki.
----------------------------------------------------
-----------
Senior Game Programmer
Wymagania:
5 lub wiecej lat profesjonalnego lub hobbystycznego (np. demo scena)
doswiadczenia w programowaniu,
dobra znajomosc C/C++,
znajomosc assemblera 80x86,
znajomosc API Win32,
umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami, grafikami oraz innymi
programistami,
dobra znajmosc jezyka angielskiego,
zamilowanie do grania w gry i programowania,
gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
konieczne.
Plusy:
dobra znajomosc przynajmniej jednego dodatkowego jezyka programowania
wysokiego poziomu,
znajomosc API DirectX,
doswiadczenie w kierowaniu zespolem programistow,
doswiadczenie w tworzeniu gier na Win95 lub konsole,
doswiadczenie w tworzeniu aplikacji 3d,
dobra znajomosc matematyki.
----------------------------------------------------
-----------
Entry Game Programmer
Wymagania:
znajomosc C/C++,
znajomosc API Win32,
umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami, grafikami oraz innymi
programistami,
dobra znajmosc jezyka angielskiego,
zamilowanie do grania w gry i programowania,
gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
konieczne.
Plusy:
dobra znajomosc przynajmniej jednego dodatkowego jezyka programowania
wysokiego poziomu,
dobra znajomosc assemblera 80x86,
znajomosc API DirectX,
dobra znajomosc matematyki.
----------------------------------------------------
-----------
Game Designer
Wymagania:
min. 5 letnie doswiadczenia z grami komputerowymi (niekoniecznie na
platforme PC - ZX spektrum, atari, amiga, commodore itd),
zamilowanie do grania w gry, przede wszystkim komputerowe
min. 5 letnie doswiadczenie w uzytkowaniu/poslugiwaniu sie systemami
operacyjnymi z rodziny Win9x i/lub WinNT,
dobra znajmosc jezyka angielskiego,
wiedza/doswiadczenia z zakresu ustalania regul gier i balansowaniu
rozgrywki,
conajmniej jedna z tych cech jest wymagana:
wiedza i/lub doswiadczenie w programowaniu przy uzyciu dowolnego
jezyka programowania wysokiego poziomu
zdolnosci plastyczne poparte doswiadczeniem/wiedza teoretyczna
umiejetnosc pracy w zespole z grafikami, programistami i byc moze innymi
projektantami,
gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
konieczne.
gorna granica wieku: 28 lat
Plusy:
znajomosc teoretycznych podstaw projektowania interfejsow do
gier/aplikacji/stron WWW (ergonomia, kompozycja itp),
znajomosc HTML'a i PHP
----------------------------------------------------
-----------
2D Artist (wylacznie praca full-time on-site)
Wymagania:
duze doswiadczenie w tworzeniu grafiki 2D,
podstawowa wiedza plastyczna,
bardzo dobra znajomosc Photoshopa,
umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami i grafikami,
dobra znajmosc jezyka angielskiego,
gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
konieczne.
----------------------------------------------------
-----------
Landscape Creator - 2D Artist (wylacznie praca full-time on-site)
Wymagania:
duze doswiadczenie w tworzeniu grafiki 2D,
podstawowa wiedza plastyczna,
dobra znajomosc Photoshopa,
umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami i grafikami,
dobra znajmosc jezyka angielskiego,
gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
konieczne.
----------------------------------------------------
-----------
Artist/3D Modeller (preferowana praca full-time on-site)
Wymagania:
doskonala znajomosc 3D Studio Max,
umiejetnosc tworzenia modeli niskopoligonowych na uzytek gier i\lub
wysoko poligonowych na uzytek animacji,
zdolnosci plastyczne poparte doswiadczeniem, umiejetnosc samodzielnego
tworzenia tekstur,
umiejętnosci w zakresie mapowania tekstur, kompozycji sceny,
oswietlenia,
umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami i grafikami,
dobra znajmosc jezyka angielskiego,
gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
konieczne.
----------------------------------------------------
-----------
Animator 3D (preferowana praca full-time on-site)
Wymagania:
doskonala znajomosc 3D Studio Max,
duze umiejetnosci w zakresie animacji kluczowanej,
umiejetnosci w zakresie modelowania, kompozycji sceny, oswietlenia,
zdolnosci plastyczne poparte doswiadczeniem
umiejetnosc wspolpracy w zespole z projektantami i grafikami,
dobra znajmosc jezyka angielskiego,
gotowosc przeprowadzenia sie do Szczecina, gdyby okazalo sie to
konieczne.
Plusy:
dobra znajomosc character studio, umiejetnosc prawidlowego/naturalnego
animowania postaci,
umiejetnosc animowania za pomoca skryptow,
umiejetnosc animowania z wykorzystaniem dynamiki.
Oczekujac odpowiedzi pozostaje z powazaniem
InterActive Vision Mind Beacon
A member of the IAV Group
ul. Jagiellonska 67, 70-328 Szczecin
Tel +48 91 814 38 11, Fax +48 91 814 38 01
e-mail: g...@i...pl